Lutosa: δυναμικό rebranding

Νέος λογότυπος που αναδεικνύει την παγκόσμια εμβέλεια της εταιρείας από το Βέλγιο

Με πυρήνα της τη βέλγικη κουλτούρα, η Lutosa είναι ένα περήφανο βέλγικο brand που παράγει τα προϊόντα της στο Leuze-en-Hainaut και το Sint-Eloois-Vijve. Η τοποθέτηση του brand με τρόπο που συνυφαίνει τη Lutosa με τη βέλγικη παράδοση αποδείχτηκε καθοριστική για την επιτυχία και την εξέλιξη της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο. Σήμερα 94% της παραγωγής της Lutosa εξάγεται σε 136 χώρες.

 

Η υπάρχουσα ταυτότητα του βέλγικου branding της Lutosa αποτελείται από τον λογότυπό της της, τον κώνο με τις τηγανητές πατάτες, τη βέλγικη σημαία και ένα τυπικό βέλγικο τοπίο (εικόνες με το μνημείο Ατόμιουμ, fritkot, βέλγικη μπύρα, ποδηλάτες κτλ.). Ωστόσο, καθώς τα χρόνια περνούσαν και η Lutosa εξελισσόταν, η υπάρχουσα ταυτότητα του brand βρέθηκε να μην είναι σε απόλυτη αρμονία με την εξελιγμένη εικόνα και τις φιλοδοξίες της Lutosa. Έτσι ήρθε ο καιρός για μια νέα εποχή και μία νέα Lutosa…

Η νέα ταυτότητα του brand Lutosa!
Η ανανεωμένη ταυτότητα του brand συνδυάζει την πλούσια ιστορία και αναγνωρισιμότητα της Lutosa (όπως το κλασσικό κόκκινο χρώμα) με μία μοντέρνα εικόνα και ένα νέο σλόγκαν που δίνει έμφαση στις φιλοδοξίες της εταιρείας για παγκόσμια καταξίωση.

Ενώ η νέα εικόνα της Lutosa διατηρεί περήφανα τη βέλγικη κληρονομιά και τεχνογνωσία της εταιρείας (χρωματίζοντας τον κλασσικό της κώνο στα χρώματα του Βελγίου), αναδεικνύει παράλληλα το όραμα της εταιρείας για το μέλλον, καθώς και την προσωποποιημένη προσέγγιση των πελατών της, τη στενή συνεργασία με τους αγρότες και την μεγάλη εξειδίκευση της εταιρείας στο χώρο της πατάτας (όπως αποτυπώνεται μέσα από το σχέδιο με τα αυλάκια).

You might also like