Νέα υπηρεσία “Everest On the Road”

Παραλαβή παραγγελίας από το αυτοκίνητο

Με τη νέα υπηρεσία “everest on the road” η διαδικασία της παραγγελίας από ένα κατάστημα everest γίνεται ακόμα πιο εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο πελάτης  είναι να παραγγείλει online και μόλις φτάσει απ’ έξω να πατήσει το κουμπί «Έφτασα». Σε τρία λεπτά ένας υπάλληλος του καταστήματος παραδίδει την παραγγελία του  στο παράθυρο του αυτοκινήτου του.

 

Η καινοτόμα υπηρεσία “everest on the road”* παρέχεται μέσω του πρόσφατα ανασχεδιασμένου site για online παραγγελία www.everest.gr και του app των everest, ενώ προστίθεται σε μια σειρά προσωποποιημένων υπηρεσιών που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η αλυσίδα, όπως το delivery χωρίς επαφή και η γρήγορη παραλαβή από το κατάστημα (skip the line).

Αποτελεί, δε, άλλη μια καινοτομία των everest που αναβαθμίζει την καταναλωτική εμπειρία, σε συνέχεια του λανσαρίσματος του ιδιαίτερα επιτυχημένου «Bite Club», του πρώτου πλήρως ψηφιοποιημένου και απόλυτα προσωποποιημένου προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης πελατών στην αγορά καφέ και snacking, το οποίο σε λιγότερο από ένα χρόνο λειτουργίας μετρά ήδη περισσότερα από 65.000 μέλη.

Τα everest επενδύουν συστηματικά στην ένταξη νέων τεχνολογιών σε διάφορα στάδια του καταναλωτικού ταξιδιού, με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας και τη διασφάλιση της ταχύτερης και όσο το δυνατόν ανέπαφης συναλλαγής του πελάτη με το κατάστημα. Με αυτό τον τρόπο η αλυσίδα βελτιώνει διαρκώς την καθημερινή επαφή με τους πελάτες της, προσδίδοντας παράλληλα προστιθέμενη αξία σε κάθε αγορά.


*Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε συγκεκριμένα καταστήματα ενώ προσφέρεται μόνο για παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί ηλεκτρονικά μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.

You might also like