FoodOn: «Μια θέση στο Τραπέζι, μια θέση στην Κοινωνία»

Χριστουγεννιάτικη καμπάνια με συμμετοχή της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου

H μη κερδοσκοπική οργάνωση FoodOn παρουσιάζει μια νέα Χριστουγεννιάτικη καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Μια θέση στο Τραπέζι, μια θέση στην Κοινωνία», επικοινωνώντας με αυτό τον τρόπο στο κοινό τη φιλοσοφία και το έργο της οργάνωσης που έχει ως στόχο την εξάλειψη του κοινωνικού αποκλεισμού, με βάση την τροφή.

 

Με την ενεργή συμμετοχή αναγνωρίσιμων προσώπων, μεταξύ των οποίων η Σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και ο ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης, η FoodOn καλεί όλους μας να κρατήσουμε μια γωνιά στο τραπέζι -και την καρδιά μας- για τους ανθρώπους που βρίσκονται στο περιθώριο και δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές ανάγκες.

Στοχεύοντας σε μια κοινωνία με ίσες ευκαιρίες και μια ζωή με αξιοπρέπεια, η οργάνωση αποσκοπεί στην ενεργοποίηση, την κοινωνική ενσωμάτωση και την ενδυνάμωση των συνανθρώπων μας που ζουν σε συνθήκες φτώχειας, μέσα από δράσεις εκπαίδευσης και αλληλεγγύης. Με το μότο της Τροφή για Νέα Αρχή, η FoodOn, πρεσβεύει ότι «το φαγητό είναι Ζωή, Δράση, Κοινωνικοποίηση, Επαγγελματική Αποκατάσταση».

Η καμπάνια θα τρέξει καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών, μέσα από τα social media της Οργάνωσης (Facebook, Instagram, LinkedIn), καλώντας το κοινό για στήριξη αλλά και συμμετοχή στα προγράμματά της.

Με φανταστικές, ασύμμετρες φιγούρες, μεγάλα πιρούνια, κουτάλια και χριστουγεννιάτικα στολίδια που βγάζουν στοργή, αγάπη και μια σύγχρονη, μοντέρνα αισθητική, η εκστρατεία με τη ρετρό-φουτουριστική ματιά, φέρει την υπογραφή της Admine.

You might also like