TikTok: εργαλείο επιθετικού marketing

Πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Capterra διαπίστωσε ότι το 78% των μικρών επιχειρήσεων που έτρεχαν διαφημίσεις στο tiktok, ανέφεραν θετικό αποτέλεσμα τους τελευταίους έξι μήνες.

Ένα μικρό μεξικάνικο εστιατόριο στην Μινεάπολη της Αμερικής, είδε την  επισκεψιμότητά του να αυξάνεται εξαιτίας ενός βίντεο που ανάρτησε στο TikTok και στο οποίο παρουσιάζει τη νέα διακόσμησης στο χώρο για τις γυναικείες τουαλέτες, διακόσμηση που δεν συμφωνεί με τίποτα με το μεξικάνικο ύφος του εστιατορίου.

 

Το βίντεο ξεκινά παρουσιάζοντας το εσωτερικό του εστιατορίου Pineda Tacos Plus, ενός μεξικανικού εστιατορίου στη Μινεάπολη, με πολύχρωμα διακοσμητικά, μεγάλα μεξικάνικα καπέλα και εκκεντρικά κάδρα μεξικάνικης τέχνης, να κοσμούν τους τοίχους.

Όπως σχολιάζει και ο δημιουργός του βίντεο «τίποτα δεν μπορεί να σε προϊδεάσει για το πως μοιάζει το μπάνιο». Οι γυναικείες τουαλέτες του εστιατορίου έχουν χαρακτήρα «millennial», με μοντέρνα γκρι πλακάκια, με ψεύτικα φυτά και quotes του τύπου «Αν πιστεύεις στον εαυτό σου, όλα είναι δυνατά». Το βίντεο έφτασε σύντομα 3,4 εκατ. προβολές, με πάνω από 840.000 likes και με 11.000 σχόλια. Το πρωτότυπο τραγούδι, «Millennial Grey», που συνόδευε το βίντεο και είχε δημιουργήσει η 23χρονη Chloe Guil έκανε πολύ θετική εντύπωση στους χρήστες του Διαδικτύου.

Η C. Guil έπειτα από απαίτηση των followers της δημιούργησε και άλλα δύο βίντεο σχετικά με το εστιατόριο κοινοποιώντας την τοποθεσία του, το μενού αλλά και τη διακόσμηση του ανδρικού μπάνιου. Ο Luis Reyes Rojas, ιδιοκτήτης του μεξικάνικου εστιατορίου, διαπίστωσε αύξηση στην επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις από τη στιγμή που δημοσιεύτηκε το βίντεο.

Τον Ιανουάριο, η Εθνική Ένωση Εστιατορίων συνεργάστηκε με το TikTok για ένα αποκλειστικό διαδικτυακό σεμινάριο, αναλύοντας χρήσιμες πρακτικές για τη δημιουργία εξαιρετικών βίντεο  με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας διαφημίσεων. Και τον Φεβρουάριο, το ετήσιο South Beach Wine & Food Festival περιλάμβανε μια νέα εκδήλωση που επικεντρώνεται στην δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου. Ομιλητές ήταν ορισμένοι από τους σημαντικότερους δημιουργούς περιεχομένου στο TikTok.

Η Molly Burke, senior retail analyst της Capterra, δήλωσε: «Στους χρήστες αρέσει το TikTok επειδή το περιεχόμενό του είναι αυθεντικό και απλό—βίντεο φτιαγμένα από πραγματικούς ανθρώπους, για πραγματικούς ανθρώπους. Η δημιουργία διαφημίσεων που αποτυπώνουν την ειλικρινή φύση του διαφημιζόμενου περιεχομένου στο TikTok, βοηθά τις επιχειρήσεις να προσαρμόζονται και να επωφελούνται».

Κι όλα αυτά σε μια περίοδο που έχει ανάψει στις ΗΠΑ, η συζήτηση για τη χρήση του TikTok, ειδικά στις δημόσιες υπηρεσίες.

You might also like