McDonald’s: στοχεύει σε 50.000 εστιατόρια μέχρι το 2027

Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της παρουσίασης των Επενδυτικών Σχεδίων της εταιρείας στο Σικάγο

Η McDonald’s σχεδιάζει να λειτουργήσει 50.000 εστιατόρια παγκοσμίως μέχρι το 2027, στόχος που θα επιταχύνει την ανάπτυξη της αλυσίδας τόσο στις ΗΠΑ όσο και διεθνώς και θα έχει ως αποτέλεσμα την ταχύτερη περίοδο επέκτασης στην ιστορία της εταιρείας.

 

Η εταιρεία είπε επίσης ότι θέλει να φτάσει τα 250 εκατομμύρια μέλη από τα προγράμματα επιβράβευσης έως το 2027 και σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες Google Cloud για να βελτιώσει τις λειτουργίες εντός των εστιατορίων της, μέσα από περισσότερη αυτοματοποίηση.

«Έχουμε μια σαφή τροχιά μελλοντικής ανάπτυξης καθώς συνεχίζουμε να χτίζουμε τη δύναμη του brand μας, το παγκόσμιο αποτύπωμα και το ψηφιακό οικοσύστημα που μάς έχουν οδηγήσει σε απαράμιλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και έχουν εδραιώσει τη McDonald’s ως ένα από τα κορυφαία brand fast-food στον κόσμο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski.

Το επενδυτικό σχέδιο της McDonald’s 

Η McDonald’s πιέζει για ταχύτερη ανάπτυξη των καταστημάτων της, στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό, τα τελευταία δύο χρόνια. Ξεκίνησε μια επένδυση 250 εκατομμυρίων δολαρίων για την πρόσληψη νέων στελεχών στα τέλη του 2021 και νωρίτερα φέτος η Tabassum Zalotrawala, Υπεύθυνη Στρατηγικής στη McDonald’s, ανέλαβε να ηγηθεί των αναπτυξιακών προσπαθειών της.

Τα εστιατόρια McDonald’s ήταν λιγότερα από 41.200 παγκοσμίως έως τις 30 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τα αρχεία της SEC.

Για να φτάσει στις 50.000, η εταιρεία θα πρέπει να ανοίγει κάθε χρόνο σχεδόν 2.200 νέες τοποθεσίες για τα επόμενα 4 χρόνια. Το τελευταίο 12μηνο η εταιρεία άνοιξε 1.218 τοποθεσίες παγκοσμίως, ενώ στις ΗΠΑ άνοιξαν 24 καταστήματα.

Το επενδυτικό σχέδιο της McDonald’s απαιτεί ξεκάθαρα την επιτάχυνση της ανάπτυξης των εστιατορίων της στην εγχώρια αγορά. Η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίγει 1.000 νέες τοποθεσίες στις μεγαλύτερες αγορές της ετησίως έως το 2027.

Πρόκειται να επικεντρωθεί στις βασικές προσφορές μενού, ιδίως στο Big Mac, το Quarter Pounder, το Chicken McNuggets και τις πατάτες, αφού όπως ανέφερε η ίδια στην ανακοίνωση της, τα μενού αυτά αποτελούν από μόνα τους brand, με αξία υψηλότερη του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.

Η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει την πρωτοβουλία «Best Burger», μια προσπάθεια να βελτιώσει τα κανονικά χάμπουργκερ και Big Mac της, ενώ θέλει να επεκτείνει την κατηγορία κοτόπουλου McCrispy, προσθέτοντας περισσότερες προσφορές.

McDonald’s & Google Cloud: αυτοματισμοί και ενίσχυση των loyalty programs 

Μερικές από τις μεγαλύτερες προσπάθειες της McDonald’s θα είναι στον ψηφιακό τομέα.

Η εταιρεία ανακοίνωσε μια συνεργασία με το Google Cloud για τη χρήση γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στα εστιατόριά της σε όλο τον κόσμο. Η αλυσίδα καταστημάτων fast-food στοχεύει σε διαδικασίες αυτοματισμού, που θα μειώνουν τα λάθη, θα διευκολύνουν τους εργαζόμενους, αυξάνοντας την αποδοτικότητα της επιχείρησης.

Η McDonald’s είπε επίσης ότι θα αναπτύξει ένα καθολικό λογισμικό για τις ψηφιακές πλατφόρμες της, για κινητά αλλα και στα καταστήματα της, για μεγαλύτερη ταχύτητα και σταθερότητα.

Σχετικά με τα loyalty programs, η McDonald’s θέλει από 150 έως και 250 εκατομμύρια εγγεγραμμένα μέλη για το πρόγραμμα MyMcDonald’s μέχρι το 2027. Τα loyalty programs είναι σημαντικά για την εταιρεία, καθώς τα μέλη αυτών ξοδεύουν περισσότερα χρήματα ανά επίσκεψη, ενώ κάνουν συχνότερες αγορές.

Ως μέρος της ανακοίνωσης, η McDonald’s ξεπέρασε τις προσδοκίες της για αύξηση των πωλήσεων, η οποία κυμαίνεται από 4% έως 5% ετησίως.

You might also like