Μανώλης Λεοντζίνης (Stohos Foods): προσφέρουμε καινοτόμες γευστικές προτάσεις
Συνέντευξη με τον Διευθυντή Πωλήσεων της Stohos Λεοντζίνη.
Custom λύσεις για κάθε μορφή, περιεχομένου και μεγέθους επιχείρηση μαζικής εστίασης σε ολόκληρη την Ελλάδα, έμφαση στην ασφάλεια, την ποιότητα, την γεύση, εξέλιξη της ελληνικής γαστρονομίας μέσω της εισαγωγής τάσεων από το εξωτερικό και του συνδυασμού της με εγχώριες πρώτες ύλες και χαρακτηριστικά, αλλά και διαρκής εκπαίδευση των στελεχών της αποτελούν τα “συστατικά” της επιτυχημένης συνταγής λειτουργίας της Stohos Λεοντζίνη.
Από το 1981, επί 35 συναπτά έτη, η Stohos Λεοντζίνη έχει καταφέρει να βρίσκεται ιδιαίτερα ψηλά στις προτιμήσεις των επαγγελματιών του κλάδου της μαζικής εστίασης, έχοντας καταφέρει να προσφέρει μοναδικές προτάσεις διατροφής, οι οποίες “παντρεύουν” την ασφάλεια της διαδικασίας παραγωγής και επεξεργασίας με την γεύση και την ματιά στις τάσεις της σύγχρονης εστίασης.
Διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις επεξεργασίας και συσκευασίας κρεάτων, αλλά και αποθηκευτικούς χώρους τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα, γεγονός που της επιτρέπει να διαχειρίζεται με ταχύτητα, αμεσότητα και αξιοπιστία κάθε παραγγελία εκ μέρους των επιχειρήσεων της μαζικής εστίασης, όσο μεγάλη κι εάν είναι και το κυριότερο, απ’ οπουδήποτε κι εάν προέρχεται σε γεωγραφικό επίπεδο.
Στοιχείο, το οποίο είναι σε θέση να… λύσει τα χέρια κάθε εστιάτορα, ο οποίος με τη σειρά του είναι σε θέση να παρέχει στους πελάτες του ένα εύγευστο όσο και διαφορετικό προϊόν, που θα τον ικανοποιήσει και θα τον κάνει να ξεχωρίσει τον εν λόγω χώρο εστίασης, επαναλαμβάνοντας τις επισκέψεις του εκεί.
Διεθνείς γευστικές τάσεις με ελληνικό… twist
Η εξέλιξη των προϊόντων και των εν γένει προτάσεων εστίασης προς τους επαγγελματίες του κλάδου αποτελεί ένα από τα πρωταρχικά ζητούμενα από την πλευρά της αγοράς εστίασης για ξενοδοχεία, εστιατόρια και catering. Μάλιστα, το ενδιαφέρον μας στρέφεται στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την προσφορά διαφορετικών προϊόντων ανά κατηγορία πελάτη, με εξειδικευμένα χαρακτηριστικά που ανταποκρίνονται στα “θέλω” και τις απαιτήσεις της πελατείας του.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στην εισαγωγή τάσεων από το εξωτερικό στην εγχώρια αγορά. Απλά, επιχειρείται ο συνδυασμός τους με συστατικά και χαρακτηριστικά, ώστε να δημιουργηθεί μια γεύση που θα βρίσκεται κοντά στα ελληνικά δεδομένα. “Θεωρούμε πως πρόκειται για μια προσπάθεια εξέλιξης της εγχώριας γαστρονομίας. Επιπροσθέτως, μελετούμε και προτείνουμε ποικίλες έθνικ κουζίνες, όπως λ.χ. το TexMex με κυρίαρχη τάση τα burgers, ενώ συνεργαζόμαστε με καταξιωμένους σεφ από μια σειρά χώρες του εξωτερικού (π.χ. ΗΠΑ, Γερμανία, Αγγλία κ.ά.) έτσι ώστε να δημιουργήσουμε και να “στήσουμε” κατάλογο ή μενού με American burgers. Λύσεις, που διακρίνονται από ποιότητα, ποικιλία και γεύση”, υπογράμμισε ο Μανώλης Λεοντζίνης, Διευθυντής Πωλήσεων της Stohos Λεοντζίνη.
Προτάσεις για κάθε τύπο και μέγεθος επιχείρηση
Θα πρέπει να τονιστεί πως οι προαναφερθείσες κινήσεις και λογική δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης, καθώς custom λύσεις μπορούν και αναζητούν σε καθημερινή βάση από τον μικρότερο μέχρι τον μεγαλύτερο πελάτη. Μάλιστα, ο Μανώλης Λεοντζίνης ισχυρίζεται πως: “Η αναζήτηση ποιοτικών λύσεων που θα λειτουργήσουν ως ένα ιδιαίτερα ισχυρό σημείο διαφοροποίησης βρίσκεται στο μυαλό κάθε επιχειρηματία του κλάδου, ανεξαρτήτων μεγέθους, εξειδίκευσης ή γεωγραφικής τοποθεσίας στην οποία κινούνται. Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία η Stohos Λεοντζίνης διαθέτει παρουσία σε ολόκληρη τη χώρα, διασφαλίζοντας την ταχύτητα μεταφορά και παράδοση των προϊόντων της προς το πελατειακό της κοινό”.
Ένα από τα “κλειδιά” της επιτυχίας της Stohos Λεοντζίνη δεν είναι άλλο από τους ανθρώπους που την στελεχώνουν στους οποίους η εταιρεία παρέχει διαρκή στήριξη και εκπαίδευση σε μια προσπάθεια να διατηρούν αναβαθμισμένη όσο και πλούσια γνώση στο αντικείμενο του ενδιαφέροντός τους. Στοιχείο, το οποίο αποδεικνύεται κάτι παραπάνω από πολύτιμο για τους επαγγελματίες και δη για όσους αναζητούν ιδέες και γνώση που θα τους βοηθήσουν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό τους.
Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή καυτά την οποία οι επιχειρήσεις-πελάτες της μαζικής εστίασης τελευταία δείχνουν να αναζητούν λύσεις και τρόπους με τους οποίους αφενός μεν θα διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό και αφετέρου δε θα προσφέρουν νέες γευστικές προτάσεις και εμπειρίες προς τους πελάτες τους.
Όπως σημείωσε ο Μ. Λεοντζίνης: “Δεν θα αποτελούσε υπερβολή εάν πούμε πως η Stohos Λεοντζίνη λειτουργεί για τους πελάτες της, πριν από τους ίδιους τους πελάτες της! Πρόκειται για μια φιλοσοφία και εν γένει στρατηγική που μας διαπνέει και την ακολουθούμε πιστά. Κάτι, που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία σήμερα, που το επιχειρηματικό τοπίο είναι έντονο, κινείται με ιδιαίτερα ταχείς ρυθμούς και η γεύση αποτελεί δυνατό “χαρτί” για όσους θέλουν να έχουν επιτυχημένη παρουσία στην αγορά της εστίασης”.
Συμπερασματικά, ο Μ. Λεοντζίνης σημείωσε: “Από την πλευρά μας, περνάμε καθημερινές εξετάσεις σε πολλαπλούς τομείς, γεγονός που μας επιτρέπει να βρισκόμαστε σε διαρκή εγρήγορση με απώτερο σκοπό την διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων μας μέσω της εφαρμογής αυστηρών συστημάτων, την αναζήτηση νέων γεύσεων, καθώς επίσης και την περαιτέρω εξέλιξη των πελατών μας και της Stohos Λεοντζίνη. Είμαστε απόλυτα συνειδητοποιημένοι πως παρέχουμε στους επαγγελματίες του κλάδου το πρώτο μισό της επιτυχημένης παρουσίας τους στην αγορά, ήτοι το προϊόν. Το υπόλοιπο μισό, εναπόκειται στους ίδιους, τις ικανότητές και το ταλέντο τους”. Π.Μ.
Δημοσιεύτηκε στο 4ο τεύχος Grill. Μάρτιος 2016. Φωτογραφίες Stohos Λεοντζίνη.